Podání je možno doručit v listinné podobě (poštou nebo osobně na podatelnu) nebo v digitální podobě datovou schránkou, e-mailem nebo na technickém nosiči dat.
osobně se přijímají dokumenty na podatelně úřadu:
v úředních hodinách: pondělí a středa: 7:30 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin, úterý a čtvrtek: 7:30 - 11:30 hodin
poštou lze zaslat dokumenty na adresu:
Obecní úřad Janov nad Nisou
Janov nad Nisou č. p. 520
468 11 Janov nad Nisou
e-mailem lze poslat na elektronickou adresu podatelny:
podatelna@janov-n-n.cz
datovou schránkou s použitím tohoto identifikátoru:
q46attp
osobně je možné předat dokument na těchto přenosných technických nosičích dat:
CD-ROM, DVD, Flashdisk
přípustné datové formáty:
pdf, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, odp, txt, rtf, jpg, gif, png, tif
způsob nakládání s datovými zprávami v chybném formátu:
V případě chybného formátu zprávy nebo skutečnosti, které by mohly poškodit informační systém úřadu nebo jeho části, bude dokument odmítnut a odesílateli zaslána zpráva.
dotazy a další informace:
Romana Kupilíková, tel.: 488 880 511, podatelna@janov-n-n.cz
Oficiální stránky obce Janov nad Nisou
| podatelna@janov-n-n.cz | tel.: 488 880 511, 725 076 566 | adresa: Janov nad Nisou čp. 520, Janov nad Nisou, 46811
úřední hodiny: pondělí a středa 7:30 - 11:30 a 12:30 - 17:00 hodin, úterý a čtvrtek 7:30 - 11:30 hodin
Mapa webu | Prohlášení přístupnosti | Prohlášení o ochraně osobních údajů